17 September 2012

Lancia na medzinárodnom autosalóne v Paríži 2012

Lancia sa na autosalón v Paríži vracia s expozíciou plnou šarmu a elegancie, ktorá evokuje svet filmu. Táto oblasť bola značkou Lancia vždy veľmi obľúbená a spolu s módou je hlboko zakorenená v jej DNA. Vozidlá značky Lancia budú nespornými hviezdami, elegantnými divami reprezentujúcimi automobilového výrobcu, ktorý uvádza na európsky trh vozidlá už cez jedno storočie.

Automobily Lancia sú exkluzívne produkty schopné očariť aj tých najnáročnejších zákazníkov. Práve pre nich zostavila Lancia jeden z najrozsiahlejších modelových radov na medzinárodnej automobilovej scéne. Ten začína segmentom B (Ypsilon), pokračuje strednou triedou (Delta), vlajkovou loďou (Thema) a končí veľkým MPV (Voyager) a úžasným kabrioletom triedy D (Flavia).

Hviezdou expozície bude práve štvormiestna Lancia Flavia, ktorá je stelesnením potešenia z jazdy vo vozidle s odkrytou strechou. Lancia Flavia vybavená brilantným zážihovým motorom 2.4 l 170 k a šesťstupňovou automatickou prevodovkou predstavuje zaujímavú alternatívu pre zákazníkov, ktorí túžia po výhodách vozidla s karosériou kupé, ale súčasne sa nechcú vzdať ani jedinečného zážitku z jazdy s nebom nad hlavou.

Táto hviezda mnohých preslávených autosalónov minulého roku bola v roku 2012 tiež patrónkou najdôležitejších talianskych filmových festivalov - 58. festivalu Taormina Film Fest a 69. festivalu v Benátkach. Obe tieto mestá, ktoré sú po celom svete známe svojou scenériou a architektúrou, sú domovom dvoch významných filmových festivalov. Festivalov s magickou atmosférou a kryštalizujúcim nádychom rokov dolce vita. Lancia Flavia je dokonalým vyjadrením talianskeho spôsobu života a krásy talianskeho životného štýlu založeného na chuti, fantázii, štýle a vycibrenom vkuse. Lancia Flavia s pohonom predných kolies poskytuje v porovnaní s konkurenčnými modelmi skutočne nezameniteľný pôžitok z jazdy. Skvele obstojí pri každodennej doprave v hustej mestskej premávke, ceste do práce ako aj pri víkendových výletoch po okolí.

V expozícii bude k videniu aj vrcholná verzia Executive vlajkovej lode Lancia Thema vybavená výkonným motorom 3.0 litrov V6 MultiJet 239 k a päťstupňovou automatickou prevodovkou. Prvá globálna vlajková loď predstavená na konci minulého roka kombinuje skúsenosti a schopnosti Chrysleru s luxusom kožou čalúneného interiéru Poltrona Frau®, tichosťou veľkých Lancií a citom pre detail, ktoré dokonale demonštrujú špičkový taliansky dizajn.

Na výstavnom móle v Paríži sa predvedie aj nová Lancia Ypsilon. Verejnosť bude môcť obdivovať hneď tri modely, ktoré dokonale reprezentujú veľkosť a pestrosť tohto radu: Gold 1.3 MultiJet 95 k, Platinum 0.9 TwinAir 85 k s automatizovanou prevodovkou a 1.2 69 k Black&Red.

Vedľa módnej mestskej Lancie bude k videniu aj Lancia Voyager Platinum poháňaná dieselovým preplňovaným motorom 2.8 l 163 k Euro5, ktorá je meradlom segmentu veľkých MPV a dokonalým vyjadrením koncepcie priestoru kombinovaného s nezameniteľným zážitkom z cestovania. Expozíciu bude uzatvárať Lancia Delta Gold 1.6 MultiJet 120 k Selectronic Euro 5, kompaktná vlajková loď, ktorá ponúka exkluzivitu a priestrannosť interiéru typickú pre vyššie segmenty, avšak v balení dlhom  len štyri a pol metra.

Všetky produkty v expozícii dokonale vyjadrujú hodnoty zdieľané značkami Lancia a Chrysler, ktoré sa teraz stali jednou identitou založenou na rovnakej túžbe vyniknúť aj v budúcnosti a hodnotách vrytých v ich storočných dejinách, dizajnu a inováciách. Je to práve téma dvojakej osobnosti, ktorá obklopuje celú expozíciu. Expozíciu, ktorá vdychuje život vlniacim sa expresívnym krivkám, a ktorej hlavným výrazovým prvkom sú čierna a biela farba ako aj technológie a elegancia.

Na obrazovkách v expozícii bude prebiehať aj reklamná kampaň Lancie, komunikačný projekt navrhnutý famóznym talianskym režisérom Gabrielom Muccinom. Muccino režíroval sériu televíznych reklám rôznych modelov Lancia a tiež krátky umelecký film She was here. Ten nedávno predstavil na 69. filmovom festivale v Benátkach, ktorého bola Lancia hlavným sponzorom a už siedmy rok po sebe pre neho zaistila aj oficiálne vozidlá, tentoraz v podobe modelov Thema a Flavia. Vôbec prvýkrát doviezol k červenému kobercu v Lido celebrity a filmové hviezdy kabriolet. Krátky umelecký film predstavoval posledný dielik celého projektu, ktorý okrem televíznych reklám zahŕňal aj internetové prezentácie a veľkú tlačovú a outdoorovú kampaň.


A nakoniec, prostredníctvom prospektov a informačných materiálov sa návštevníkom predstavia aj produkty FGA Capital, joint venture projektu spoločností Fiat Group Automobiles a Crédit Agricole zameraného na automobilový trh. Finančná spoločnosť pôsobí na všetkých hlavných európskych trhoch (vo Francúzsku prostredníctvom FC France) s poslaním podporiť predaj všetkých značiek Fiat Group Automobiles prostredníctvom inovatívnych finančných produktov a služieb určených pre dílerskú sieť, zákazníkov a spoločností.

najnovšie videá

rozšírené vyhľadávanie

Vyhladávanie...

Od
Pre
Vyhladávanie

Súvisiace obrázky


Príložit súbor