01 Marec 2017

MOPAR® na medzinárodnom autosalóne v Ženeve 2017

 

  • V žiari reflektorov sa predstaví Mopar® One, vzrušujúci Jeep Wrangler s paketom stopercentne schváleným na prevádzku na pozemných komunikáciách, ktorý bol navrhnutý pre zlepšenie off-roadového výkonu.
  • „Vo vašich službách": Mopar stojí na strane zákazníkov už 80 rokov.
  • „Originálne príslušenstvo": exkluzívne príslušenstvo pre značky skupiny FCA.
  • Digitálne platformy Mopar a online rezervácia: svet popredajných služieb FCA na dosah ruky.
  • FCA Customer Care: zákazník v centre pozornosti.
  • Mopar Vehicle Protection: viac slobody, väčšia hodnota.
  • Mopar 4 Fleet: služby B2B.

 

Na tohtoročnom autosalóne v Ženeve sa návštevníkom opäť predstaví Mopar, globálna značka, ktorá sprevádza zákazníkov skupiny Fiat Chrysler Automobiles prostredníctvom služieb a podpory v súvislosti s výkonom, bezpečnosťou a personalizáciou. V expozíciách jednotlivých značiek skupiny FCA bude verejnosť môcť obdivovať rad produktov ponúkaných zákazníkom pri nákupe vozidla alebo neskôr pre jeho ďalšiu personalizáciu, či už prostredníctvom služieb alebo príslušenstva. Osobitnú pozornosť si zaslúži paket Mopar® One, ktorý bol vytvorený pre maximalizáciu off-roadového výkonu. Jedná sa o ucelený rad doplnkov Mopar pre zákazníkov, ktorí hľadajú to najlepšie v zmysle štýlu, bezpečnosti a výkonu.

 

Mopar® One, paket 100percentne schválený k prevádzke na pozemných komunikáciách pre zlepšenie offroadového výkonu

V expozícii značky Jeep sa predstaví model Jeep Wrangler Rubicon vybavený dieselovým preplňovaným motorom 2.8 l s výkonom 200 k a päťstupňovou automatickou prevodovkou. Pozornosť bude pútať nepochybne aj originálnym odtieňom Blue Chief, ktorý vzdáva hold kultovému modelu Jeep Cherokee Chief z roku 1977 a tiež paketom príslušenstva Mopar® One. Jedná sa o sadu stopercentne schválenú k prevádzke v Európe. Mopar® One je odpoveďou na potreby nadšených a náročných zákazníkov a predstavuje dôležitý míľnik v raste značky.

Paket Mopar® One, ktorý bude k dispozícii u predajcov značky Jeep od marca tohto roku zahŕňa sadu pre zvýšenie podvozku o 2 palce, stabilizátor a čierne zliatinové kolesá 17" x 8.5" Performance Gladiator, väčšie pneumatiky Hankook Dynapro 265/75 R17, predné a zadné zásterky kolies, čierne viečko palivovej nádrže a logo Mopar.

Prostredníctvom konfigurátoru modelu Wrangler na oficiálnych internetových stránkach značky Jeep si môžu užívatelia prezrieť zoznam príslušenstva a k vozidlu pridať paket Mopar® One. V kútiku Mopar v expozícii Jeep sa môžu návštevníci tešiť na 3D digitálny zážitok, nakonfigurovať si svoj Wrangler Rubicon vrátane paketu Mopar® One a voliť ďalšie vybrané príslušenstvo navrhnuté pre zlepšenie vzhľadu vozidla. Nakoniec môžu svoju finálnu konfiguráciu zdieľať na sociálnych sieťach.

Okrem jedinečného paketu Mopar® One bude vystavený Jeep Wrangler zušľachtený aj sadou ďalšieho príslušenstva, napríklad kapotou s výduchmi, prednými polovičnými dverami vo farbe karosérie, čiernou maskou chladiča a čiernou mriežkou, čiernymi bočnými stúpačkami a prahovými lištami, čiernou svetelnou rampou s halogénovými svetlometmi pre jazdu v teréne, krytmi vonkajších spätných zrkadiel vo farbe karosérie, prednými a zadnými gumovými rohožami, čiernymi lištami v interiéri a koncovkou výfuku.

 

Mopar: Vo vašich službách

Osemdesiat rokov od založenia prešla americká značka premenou, ktorá viedla k novej filozofii, ktorú najlepšie vystihuje nový slogan. Mopar sa tak zaväzuje stáť vždy na strane zákazníkov a reagovať na ich potreby a túžby. Nový slogan „At your service" vyjadruje zameranie služieb a produktov na zákazníka. Vďaka prítomnosti na viac ako 150 trhoch sveta a rozsiahlej sieti autorizovaných dielní, ktoré sú na vrchole technických možností a odborných znalostí, je Mopar schopný poskytnúť tie najlepšie produkty v danej oblasti. Ponuka je skutočne bohatá a siaha od nepreberného množstva príslušenstva a originálnych náhradných dielov až po servisné zmluvy a starostlivosť o zákazníka. To všetko pomáha zaistiť dokonalú starostlivosť tak o vozidlo, ako aj zákazníka a tým aj kvalitu a bezpečnosť originálnych produktov, ktoré boli vytvorené rovnakými konštrukčnými tímami, aké navrhovali samotné vozidlo. Mopar je tak ideálnym a dôveryhodným partnerom všetkých vlastníkov vozidiel skupiny FCA.

 

„Originálne príslušenstvo": exkluzívne príslušenstvo pre značky skupiny FCA

Okrem modelu Wrangler Rubicon vybaveného paketom Mopar® One uvidia návštevníci ženevského autosalónu dva ďalšie „moparizované" modely Jeep: Renegade a Cherokee. Prvý z nich je vyvedený v odtieni Granite Crystal a je doplnený o matne čierne kryty vonkajších spätných zrkadiel a masku chladiča, zatiaľ čo model Cherokee Overland je charakteristický odtieňom Light Brownstone a je vybavený odnímateľnými strešnými nosičmi, držiakom lyží a snowboardov a chrómovanými krytmi vonkajších spätných zrkadiel.

Návštevníci budú môcť objaviť aj doplnky inštalované na ďalších modeloch vystavených na ženevskom autosalóne - najmä na modeloch Alfa Romeo Giulietta, Giulia, Stelvio, Fiat 124 spider, 500X Cross a pick-upu Fullback Cross -, ktoré poskytujú významnú ukážku z rozsiahleho portfólia doplnkov Mopar. Vo všetkých prípadoch sa jedná o vysoko kvalitné produkty, ktoré sú v dokonalom súlade s vozidlom, pretože boli navrhované v spolupráci s dizajnérskymi tímami jednotlivých modelov: jedná sa o veľmi pevné puto, ktoré môže zaručiť len výrobca, akým je skupina FCA. Alfa Romeo Giulietta v červenom odtieni Alfa je charakteristická prvkami z uhlíkového kompozitu, ako napríklad zadným spojlerom a krytmi vonkajších spätných zrkadiel. Vozidlo dopĺňajú tiež osvetlená prahová lišta, väčšie koncovky výfuku a čierne prahové nadstavce s červenými vložkami Alfa. Rovnako nezameniteľným štýlom sa vyznačuje aj Alfa Romeo Giulia vo verzii Quadrifoglio v červenom odtieni a s doplnkami z uhlíkového kompozitu. Ide o výrazný prvok V na maske chladiča, kryty vonkajších spätných zrkadiel, osvetlené prahové lišty a špecifickú hlavicu radiacej páky. Stelvio v modrom odtieni Misano využíva exkluzívne farebné doplnky vrátane tmavého lešteného Mironu, napríklad symbol V na maske chladiča, kryty vonkajších spätných zrkadiel, zadná ochranná časť a 20" zliatinové kolesá.

Verejnosť bude iste lákať aj model Fullback Cross, ktorý sa predstaví v expozícii značky Fiat. Vozidlo je vybavené asistovaným otváraním zadného veka a schodíkom nákladového priestoru, ktorý zlepšuje prístup k veľkorysej ložnej ploche. Výbavu dopĺňa chrómovaná prahová lišta a gumové rohože. V neposlednom rade je tu Fiat 124 Spider vo verzii Europa, ktorý obohatí expozíciu Fiatu. Vozidlo vyniká exkluzívnym príslušenstvom Mopar vrátane historicky ladených zliatinových kolies, strieborných krytov zrkadiel a špecifického červeného loga 124. Model 500X Cross je charakteristický chrómovaným príslušenstvom, ako sú bočné lišty, lišta na kapote a kryty vonkajších spätných zrkadiel.

 

Digitálne platformy Mopar a online rezervácia: svet popredajných služieb na dosah ruky

Firemné internetové stránky značky Mopar (http://www.mopar.eu) prešli modernizáciou a dostali nový dizajn zdôrazňujúci produkty a služby určené majiteľom vozidiel skupiny Fiat Chrysler Automobiles. Nové rozhranie, ktoré bolo optimalizované pre použitie mobilných zariadení zaručuje ľahký prístup k širokej škále informácií počínajúc históriou značky a servisnými zmluvami končiac. Samozrejme je veľká pozornosť venovaná aj svetu originálnych náhradných dielov a personalizácie.

Nový vzhľad stránok uľahčuje vyhľadávanie príslušenstva pre jednotlivé modely, nájdenie najbližšieho dealera alebo dielne prípadne odoslanie správy tímu, ktorý je pripravený a ochotný zodpovedať akékoľvek otázky. Mopar.eu je k dispozícii v taliančine, angličtine, francúzštine, nemčine a španielčine.

 

Po zaregistrovaní svojho vozidla na jednej z platforiem MyBrand - privátnych sekciách dostupných zo stránok značiek skupiny Fiat Chrysler Automobiles - môžu majitelia a užívatelia pristupovať k sérii služieb, exkluzívnemu obsahu a špeciálnym promo akciám, ktoré spolu s inovatívnymi nástrojmi zlepšujú celkovú skúsenosť s vozidlom. K dostupným službám sa už čoskoro pridá online rezervácia, ktorá zákazníkom FCA umožní dohodnúť si stretnutie v autorizovanej dielni online. Táto funkcia je vyhradená pre registrovaných užívateľov a dovoľuje im nazerať do kalendára všetkých dílerov pre okamžitú rezerváciu v požadovanom čase a dni. Sekcie myBrand sú k dispozícii v 16 krajinách: Taliansku, Francúzsku, Španielsku, Nemecku, Poľsku, Holandsku, Belgicku, Grécku, Dánsku, Portugalsku, Veľkej Británii, Rakúsku, Írsku, Švédsku, Švajčiarsku a Južnej Afrike.

 

FCA Customer Care: lepšia starostlivosť o klientov

Operátori zákazníckeho centra FCA Customer Services Centre efektívne a zdvorilo poskytujú zákazníkom informácie o modeloch a službách, predajnej a servisnej sieti, ako aj pomoc pri riešení prípadných nahlásených problémov. Kvalifikovaní a odborní operátori obslúžia zákazníkov tak rýchlo, ako je to len možné a podajú im úplne vyčerpávajúce informácie. Na hlavných trhoch je služba aktívna (nie len cestná asistencia) 24 hodín denne a sedem dní v týždni. Služba Alfa Care má pre majiteľov vozidiel Quadrifoglio, Stelvio, 4C a 8C vyhradené špeciálne číslo a poskytuje špecifické služby.

Pilotný projekt sa začal vo februári vo Veľkej Británii a v Nemecku pre značky Alfa Romeo, Jeep a Abarth. Tím vysoko kvalifikovaných a špecializovaných operátorov je v pohotovosti, aby sa ešte viac priblížil potrebám prémiových zákazníkov.

FCA Customer Care zahŕňa aj digitálnu asistenciu vďaka funkcii chatovania v priestore myBrand a na Twitteri. Mopar sa snaží držať krok s dobou aj v zmysle komunikačných kanálov. Od januára 2016 môžu zákazníci v sekciách myAlfaRomeo a myJeep na stránkach www.alfaromeo.it a www.jeep-official.it komunikovať s oddelením starostlivosti o zákazníkov prostredníctvom chatu. Tento kanál sa od júla 2016 rozšíril aj na sekcie myLancia, myFiatProfessional a myAbarth, od decembra 2016 tiež na myFiat. Tím špecializovaných operátorov poskytuje informácie o produktoch a službách v reálnom čase všetkým registrovaným užívateľom v daných vyhradených priestoroch.

Okrem toho môžu zákazníci nájsť podporu pre svoje požiadavky prostredníctvom twitterového účtu: @FiatCare, @AlfaRomeoCare, @LanciaCare a @JeepCare. Táto služba je momentálne dostupná v Taliansku, Francúzsku, Nemecku a vo Veľkej Británii.

S viac ako 595 000 stiahnutiami v celej Európe sú mobilné aplikácie Ciao Fiat Mobile, Lancia Everywhere Mobile, Alfa Romeo InfoMobile, I am Jeep® Mobile a Abarth24h Mobile k dispozícií zdarma v piatich jazykoch a v 15 európskych krajinách, a to tak na App Store , ako aj na Google Play. Aplikácie ponúkajú jednoduchý a rýchly prístup k užitočným informáciám a asistencii.

 

Mopar Vehicle Protection: viac slobody a väčšia hodnota

„At Your Service", nový slogan značky Mopar znamená tiež cestovanie s pokojom na duši, a to vďaka pôsobivej škále servisných zmlúv ponúkaných v rámci Mopar Vehicle Protection pre všetky vozidlá skupiny FCA vrátane úžitkových. Poslaním tejto služby je sprostredkovať viac slobody a väčšiu hodnotu.

Mopar Vehicle Protection zaisťuje, že vozidlá sú opravované vysoko kvalifikovanými a špecializovanými technikmi v autorizovaných servisných centrách FCA za využitia zodpovedajúceho vybavenia a nástrojov a samozrejme originálnych náhradných dielov.

Mopar Vehicle Protection berie do úvahy aj to, že každý zákazník je iný, čo je dôvod, prečo ponúka špeciálny rad produktov šitých na mieru každému zákazníkovi, či už súkromnému, malému podnikateľovi či flotile.

Mopar Vehicle Protection zaručuje, že vozidlo bude udržiavané v dokonalej kondícii vďaka širokému radu servisných zmlúv garantovaných skupinou FCA a navrhnutých tak, aby zaistili potešenie z jazdy s úplným pokojom na duši.

Servisné zmluvy boli predstavené v roku 2012 v Taliansku a Španielsku a teraz sú k dispozícii pre všetky značky skupiny FCA v 40 krajinách regiónu EMEA. Produktové portfólio značky Mopar zahŕňa široký a flexibilný rad predĺžených záruk a servisných plánov. Každý plán pritom ponúka rôzne možnosti v zmysle doby trvania či kilometrového výkonu a bol navrhnutý tak, aby naplnil požiadavky najrôznejších zákazníkov, čím zaisťuje, že vozidlo pracuje efektívne, a tak dlho, ako je to len možné. Tieto zmluvy zahŕňajú:

 

  • predĺžené záruky MAXIMUM CARE navrhnuté pre krytie všetkých mechanických a elektrických súčastí s maximálnym predĺžením štandardnej záruky výrobcu až o tri roky;
  • predplatené plány údržby EASY CARE, ktoré zmrazia ceny za pravidelnú údržbu až na päť rokov, čo zákazníkom umožňuje, aby pravidelnú údržbu nikdy nezanedbali.

 

Servisné zmluvy Mopar Vehicle Protection môžu byť podpísané pri nákupe nového vozidla, a ak to zákazník vyžaduje, môže byť platba zahrnutá do finančného riešenia FCA Bank, alebo akejkoľvek inej finančnej spoločnosti.

Zmluvy EASY CARE môžu byť podpísané kedykoľvek pred prvou servisnou prehliadkou, zatiaľ čo MAXIMUM CARE je možné podpísať do 24 mesiacov od dátumu prvej registrácie vozidla.

Servisné zmluvy pre fleetových zákazníkov sú navrhnuté tak, aby naplnili potreby všetkých profesionálov a optimalizovali použitie vozidiel.

Ďalšie informácie o servisných zmluvách sú dostupné u všetkých dílerov a v autorizovaných dielňach FCA a sú k dispozícii na značkových internetových stránkach v sekcii Mopar Vehicle Protection a Mopar Owner Centre (www.Mopar.eu).

Po zaregistrovaní vozidla v sekcii myBrand získajú zákazníci priamy prístup k exkluzívnym službám pre daný automobil a navrhnutým tak, aby urobili pôžitok z jazdy úplne jedinečným.

 

Mopar 4 Fleet: služby B2B  

V oblasti Fleet&Business dochádza v posledných rokoch k ohromnému nárastu. Tým sa zvyšuje aj pozornosť skupiny FCA na týchto zákazníkov, o čom svedčia aj investície do nových produktov. Nové modely predstavené skupinu FCA sú viac orientované na flotily, vďaka čomu sa pokrytie trhu zväčšilo z 52 na 77%.

Mopar adresuje slogan „At Your Service" aj tejto významnej skupine zákazníkov a buduje nástroje a služby zamerané na lepšie profilovanie týchto klientov, a to tak v zmysle oddelenia starostlivosti o zákazníkov, ako aj v digitálnom svete. Vďaka špecializovaným službám tak dokáže uspokojiť aj ich špecifické požiadavky.

Služby Mopar4Fleet sú k dispozícii v 10 hlavných európskych krajinách prostredníctvom špecializovaného personálu s cieľom zlepšiť interakciu so zákazníkmi Fleet&Business najmä pomocou:

  • POROZUMENIA ZÁKAZNÍKA: zlepšuje znalosť o zákazníkoch a schopnosť ich správnej identifikácie;
  • OBCHODNÝCH PODMIENOK: vyhradená špecifická obchodná ponuka a obchodné podmienky;
  • ZNÍŽENIE PRESTOJOV VOZIDIEL: minimalizácia prestojov vozidiel zvlášť u zákazníkov, pre ktorých je automobil jedným z hlavných pracovných nástrojov;
  • NÁSTROJOV A KOMUNIKÁCIE: posilnenie kanálov komunikácie so zákazníkmi a poskytnutie všetkých nástrojov, ktoré zjednodušia správu ich vozového parku;
  • VYBRANEJ SIETE: rozvoj spoločného predajného a popredajného programu s cieľom identifikovať dealerov schopných poskytovať špičkové služby zákazníkom Fleet&Business.

 

najnovšie videá

rozšírené vyhľadávanie

Vyhladávanie...

Od
Pre
Vyhladávanie

Súvisiace obrázky


Príložit súbor